Tuesday, February 28, 2006

Celso Junior: Travelling and Boots: Edition February 2006: BERLIN is already posted


Como eu tinha prometido no passado mês de Janeiro, a partir de agora em meu novo BLOG, cada mês será dedicado a uma cidade, região, ou país que visito.
Berlim é a cidade eleita e a edição de Fevereiro 2006, sem dúvida uma das minhas cidades preferidas.

Tenho de confessar que o dossier é imenso: 314 postings e mais de 1.000 fotografias. Nada a fazer, é mais forte do que eu e eu não consigo controlar-me e reduzir a informação.
Aproveito assim para convidá-l@ a visitar comigo esta cidade deliciosa, suas paisagens, sua arquitectura, seus homens (especialmente aqueles que usam botas), enfim, venha ter comigo ao http://travellingandboots.blogspot.com/
Seja bem vind@ e desfrute

As I have promised, from last January, each month will be dedicated to a city region or country that I visit.
February’s edition is dedicated to Berlin, one of my favorite cities in the world.
I must confess that the dossier is huge, 314 postings and more than 1.000 pictures. Nothing else can be done! it’s stronger than me and I can’t control myself and stop posting.
So, let me invite you to visit Berlin, its landscapes, its architecture, its men and its boots, anyway, all about Berlin at:

http://travellingandboots.blogspot.com/
Be welcome and enjoy

Celso Junior